Obchodní etiketa a komunikační dovednosti

On: 21.12.2014
In:
Views: 8
 Like

(určena pro obchodní zástupce, pracovníky marketingu, atd.)

O úspěchu nabídky rozhoduje komunikační složka. Dáme přednost tomu, s kým jsme si rádi popovídali. Všechno se sčítá, na osobní kouzlo nelze moc spoléhat.

Obsah kurzu:

  • zásady společenského chování
  • image, první dojem
  • neverbální komunikace
  • vztah s klienty se buduje komunikací
  • písemné formy úředního styku, efektivní komunikace
  • pravidla obchodní schůzky
  • pravidla služebního hovoru
  • pravidla úřední korespondence
  • porady, prezentace
  • profesionální styl oblékání
  • základní pravidla stolování při společenských příležitostech
  • slovní sebeobrana – umění pohotově reagovat, slovně se bránit, odradit neférový útok, předejít konfliktům nebo je zmírnit, sklidit sympatie, zvládnout trapný okamžik nebo někoho rozesmát
Tags: