Reference

EtikArt centrum osobního rozvoje zajistila vzdělávací kurzy pro tyto subjekty

  logo_02b      Country saloon Klatovy - Beňovy  TRAVEL AGENCY ASTRA s.r.o.  CzechTourism  AKADEMIE NEVŠEDNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ, s. r. o.  ARISTOKRATY HOTELY s.r.o  bublava 

Rozhovory, články a fotografie

Osobní reference

Firemní reference

Radek D. Paseka

Prezentační dovednosti (09.07.2019)muz
Pokud by někdo z mého okolí potřeboval pomoc s vystupováním před lidmi nebo snad s komunikací s ostatními rozhodně bych ho odkázal na paní Jungmanovou. Mně za těch pár lekcí hodně pomohla Více zde…

Hodnocení: 5stars

Ing. Jaromír Beránek, ředitel spol. MAG CONSULTING s. r. o. Praha

mag_consultingProjekt „Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu – soft skills“
Lektorské moduly paní Evy Jungmanové odpovídají tomu, jak má vypadat moderní a efektivní forma vzdělávání. Více zde…

Hodnocení: 5stars

Štěpánka Frousová

zenaPrezentační dovednosti (11.06.2019)
Obsah kurzu – využívání a procvičování metod a technik rozvíjející prezentační a komunikační schopnosti, důraz na praktické využití znalostí, typy a pomůcky, domácí příprava, sebereflexe
Více zde…

Hodnocení: 5stars

Květoslav Navrátil – ředitel hotelu KARLSBAD GRANDE MADONNA Karlovy Vary

kvetos_navratilMá účast a supervize na vzdělávacích modulech mě donutila přemýšlet o věcech a postupech, které běžně v hotelu používáme a máme navyklé. Zpětná vazba ke konkrétním problémům od kolegů a lektorky byla velmi přínosná. Více zde…

Hodnocení: 5stars

Ing. Iveta Šedá

muzAbsolventka kurzu „Kultura mluveného projevu a prezentace“ (17.08.2015)
Ráda bych se s Vámi podělila o to, co mi kurz „Kultura mluveného projevu“ přinesl. Více zde…

Hodnocení: 5stars

Tomáš Masarik – F&B hotelový manager - hotel Aura Palace

Absolvent firemního vzdělávání v oborech… (13.01.2015)
V průběhu měsíce prosince 2014 uspořádal náš hotel ve spolupráci s agenturou Czechtourism sérii školení pro pracovníky v cestovním ruchu. Více zde…

Hodnocení: 5stars

Ing. Martin Baumann

baumannAbsolvent kurzu “Asertivita a zvládání zátěžových situací” (28.08.2015)
V průběhu kurzu Asertivita a zvládání zátěžových situací nám byla paní Evou jednoduše a výstižně vysvětlena mnohá pravidla rozličných asertivních technik
Více zde…

Hodnocení: 5stars

MUDr. Martin Václavík – primář balneo provozu společnosti Aristokraty hotely s. r. o.

kontakt_martin_vaclavik

Co se týká mého pohledu na přínosnost kurzů pro všechny zůčastněné, myslím, že je zde nesporný, významně pozitivní psychologický účinek. Mnozí ze zaměstnanců potřebují při stylu své práce a pracovních vztahů podepřít své sebevědomí a lidskou důstojnost. Tady asi mohli získat naději, že je někdo taky bere vážně, a že je dokonce ochoten, dalo by se snad říci, že i pozoruhodně, se jimi zabývat.

Hodnocení: 5stars

Anežka Nývltová (6 let)

zenaKurz „Minietiketa hrou a slovní sebeobrana“ (30.08.2015)
S kurzem jsme byli spokojeni a naše dcera Anežka lekce navštěvovala bez obav a ráda, těšila se. Po několika lekcích bylo zřejmé, že okolí (děti ve školce) zaznamenali,
Více zde…

Hodnocení: 5stars

Eva Přesličková – front office manager Aristokraty Hotely

kontakt_eva_preslickovaAbsolventka firemního vzdělávání soft skills pořádaného společností CzechTourism
I přesto, že pracuji v hotelnictví již 14 let a obdobnými kurzy jsem prošla několikrát, dal mi tento nové poznatky a rozšířil obzor. Líbilo se mi, že přednášející pracovala interaktivně s účastníky kurzu a řešily se problémy z denní praxe, takže žádná nezáživná teorie. Teorie z přednášky se naopak převáděla do praktických příkladů a modelových situací, což je nejlepší způsob zapamatování si potřebných faktů a naučení se používat je v reálném profesním životě. S kurzy jsem spokojena a mohu doporučit.

Hodnocení: 5stars