Etiketa a komunikační dovednosti pro číšníky, servírky a zaměstnance v gastronomii

On: 21.12.2014
In:
Views: 2
 Like

Restaurace mají různou úroveň obsluhy, která většinou odpovídá celkové atmosféře v podniku. Oblast služeb v gastronomii je náročná na jednání s lidmi, a proto je potřeba zvládnout a zaujmout profesionální postoj, komunikaci s hosty, utváření pocitu spokojenosti a zásady společenského chování. Kurz je zaměřen na identifikaci profesionálních technik a principů komunikace s hosty. Naučíte se správně reagovat při řešení standardních i neobvyklých situací vzniklých při obsluze hostů. Profesionální komunikaci Vám pomůžeme zafixovat pomocí simulace mnoha různých situací, ve kterých se můžete ve své praxi ocitnout. Po absolvování kurzu získáte praktické dovednosti, které Vám pomohou k tomu, aby byli hosté s Vašimi službami maximálně spokojeni a opakovaně se k Vám vraceli.

Obsah kurzu:

  • pravidla společenského chování a jejich používání
  • image, první dojem
  • profesionální obsluha hostů
  • neverbální řeč těla
  • chování a komunikace číšníka
  • psychologické aspekty komunikace se zákazníkem
  • řešení nepříjemných situací, vyřizování stížností
  • hygiena, estetika
  • profesionální styl oblékání
  • pravidla stolování při společenských příležitostech
  • slovní sebeobrana – zážitkové učení na modelových situacích účastníků. Umění pohotově reagovat, slovně se bránit, odradit neférový útok, předejít konfliktům nebo je zmírnit konflikty, sklidit sympatie, zvládnout trapný okamžik nebo někoho rozesmát
Tags: